torsdag 26. november 2015

Jursvulster og hundemat

Rannveig bruker alltid å si "tisper skal dem ha", hver gang det er et typisk tispeproblem på agendaen i venneflokken - og denne gangen var det helt klart et typisk tispeproblem. For en og en halv uke siden oppdaga jeg jursvulster på Ida. Jeg er som kjent svært så dårlig på "spenning i hverdagen", så jeg klarte ikke vente med operasjon - skiten måtte bort, og det fort!! Ida ble operert på tirsdag. Hun fikk overnatte hos veterinæren og hadde faktisk vært med både ut for å mate hester og inne for å se på TV på kvelden - bedre kunne hun vel ikke hatt det! Hentet henne i går, litt sliten og trøtt er hun, men hun ble villig med på en kort lufterunde i går kveld etter at jeg hadde gått tur med de andre hundene. Akkurat nå nå ligger hun under bordet her på jobben og sover. Prøvesvar får vi ikke før neste uke engang, så litt spenning i hverdagen må jeg fortsatt leve med.

Nå er fryseren fylt opp igjen, 200 kg med hundemat var det god plass til. Deilig, nå har Hansen boden full av tørrfòr og fryseren full av ferskfòr, ingen sak å være hund i dette huset!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar