torsdag 3. desember 2015

Venter fortsatt...

...på svar ang. Idas jursvulster. Jeg har liksom klart å "skru det av" siden operasjonen, men nå kjenner jeg at det er på tide med et svar. Jeg er som tidligere nevnt ikke så god på dette med spenning i hverdagen!
Ida er for øvrig i veldig god form! Hun er klar for det meste nå, og er den som forsøker å dra opp de andre hundene til lek og moro innendørs! Og det er jo ikke så bra for en hund med korsstingbroderier under hele buken! Heldigvis har hun ikke vist minste tegn til å røre såret og stingene, så dette har gått veldig bra og vært veldig enkelt å håndtere. I morgen skal vi ta stingene, da håper jeg hun er klar for litt mer enn bare lufteturer neste uke!

Jeg er utrolig ineffektiv om dagen og får ikke gjort noe annet enn å jobbe og gå tur med hundene. Men på lørdag hadde jeg et lite blaff av effektivitet over meg. Starta med å kjøre Ida til kontroll. Så la jeg et helt ferskt spor spor på grusveien, stiene og i skogen hjemme til Ynni. En veldig liten treningsøkt med Rudy på jordet, så litt lydighet med Ynni. Dagen ble avslutta med tur, middag og julekakebaking med kompisene! Men det ble veldig tidlig kvelden for Hansen, for etter en sånn dag blir jeg helt utslitt!
Søndag hadde vi avtalt rundering, og det var vel i grunn det eneste jeg fikk gjort den dagen, utenom tur med hundene da! Det var den tjueandre runderingsøkta til Ynni, og hun går og går som om hun ikke skulle ha gjort annet. Nå er vi inne i en fase der vi bare kan kjøre på, og da skal man jo liksom etter hvert få til framslag også - interessant! Tror dette bare må gå seg til, det vil altså si at vi faktisk må trene noen ganger for å få dette til å flyte som det skal. Da er det vel bare å finne nok anledninger til å få trena da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar