fredag 20. november 2015

Hverdagspjatt!

Sliter veldig med motivasjonen om dagen, det er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb og jeg må bare innrømme at jeg er dårlig på å se mulighetene når det er stupmørkt! Helgene går så alt for fort, og jeg skulle jo så gjerne ha trena både Rudy og Ynni begge dager, men det blir det jo ikke tid til nå som dagene er så korte. Egentlig på tide at snøen kommer så jeg slipper å tenke på at jeg burde ha trena!

På søndag hadde vi avtalt rundering og sportrening. Nytt sted og nytt terreng, så sporet ble ikke så veldig langt, men litt spor er bedre enn ikke noe spor. Det ble liggende i drøyt fire timer, så Ynni fikk litt å bryne seg på, men vi kom oss igjennom! På runderinga tenkte jeg at det var på tide å ta tak i "fasongen" på slagene - det ble veldig mye jobbing og springing på Hansen, men vi slet oss igjennom.

Onsdag fikk jeg et bitte lite snev av dårlig samvittighet for at jeg er så utrolig sløv om dagen, så jeg tok meg et skikkelig tak i kragen og la et spor til Ynni på stiene, jordene og grusveien hjemme. Vi gikk det med en gang og rakk det akkurat før det ble mørkt. Har aldri prøvd å legge godbiter i sporet for Ynni tidligere, på Ida var jo det helt totalt umulig, så jeg hadde jo ikke så stor tro på det. Men altså, det funka ganske bra, mulig jeg kan benytte meg av godbiter for å henne til å lære seg å slå ned tempoet når det blir vanskelig. Interessant!

Torsdag tenkte jeg at jeg skulle være like flink, kjørte avgårde for å se om det var mulig å trene noe på nærmeste skole. Men altså, der var det jo fullt av biler. Skrinla den tanken og kjørte til stadion, lyskasterne fra skøytebanen lyser veldig langt, og gresslettene rundt er det mulig å trene noe på når lyskasterne er på - men det er LANGT fra optimalt. Hadde man bare hatt tilgang til et sted med skikkelig lys!! Æsj, jeg liker ikke mørket, ønsker meg snø så det blir lysere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar