fredag 21. august 2015

Og sånn går nå dagene!

Var nok vel impulsiv da jeg sendte inn en påmelding til C-spor med Ynni - for vi har fortsatt ikke trent sporoppsøk og felt - og lydighet bare en gang i uka er vel litt i underkant. Meeen, det er jo en stund igjen da, så jeg får håpe jeg får ånden over meg innen den tid.
Rundering har det derimot blitt - nok en økt og Ynni går så det suser hun! Helt utrolig faktisk, og veldig morsomt - men vi får nok vår nedtur snart, den bruker jo å komme for alle!
Neste uke MÅ jeg vel legge bort brukstreninga og la henne hente noen tøyposer, husker ikke sist vi gjorde det, og det er NM neste helg...

Blodspor som jeg liksom skulle være så flink å la Ida få trene - ja se det "ligger i kjøleskapet", på tide å kaste den flaska kanskje...
Rudy har heller ikke trena noe denne uka, bortsett ifra at han fikk komme ut i 10 minutter før jaktlydighetskurset og sitte pent å se på at deltakerne kom.
Og sånn går nå dagene, full fart hver eneste kveld uten at jeg verken har fått mala eller trena hund, skjønner egentlig ikke at det er mulig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar