tirsdag 23. juni 2015

Drøyt to uker...

...siden Ynni og jeg kom hjem fra England - og hundene har knapt fått trening!
Joda, Rudy og jeg har vært en liten tur i skogen sammen med en tennisball og en tøypose to ganger. Da går vi mest tur, så stopper jeg og legger ut en tøypose eller en tennisball underveis. Men altså, noe mer trening enn som så bør jeg antakelig gidde om han skal bli noe annet enn en langbeint ramp!
Ikke noe bedre for Ynni sin del, hun har vært med på to fellestreninger, en gang med et par andre kompiser og i tillegg en "Østfold-trening". Begge treinger har vært sånne "feel good" treninger, og da trenger man ikke så mange treninger eller?
Ida har fått være med på to lydighetstreninger også, kanskje mest for at jeg skal komme meg ut og være litt sosial - jeg er liksom ikke helt på "trene brukslydighet" stadiet, til det er det for lenge til NM...
Og sånn går nå dagene, joda, det blir som regel en liten tur på alle sammen altså, og nå er det blitt grei temperatur i vannet, så padling står på programmet så lenge det er nesten vindstille! Trene, ja det får vi gjøre når vi får lyst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar