onsdag 15. april 2015

Fot

Etter litt fundering under dagens lunsjluft med Rudy måtte jeg ut med han helt alene i ettermiddag også.
For, i lunsjen på jobb er vi ute og går et par kilometer, Rudy får ingen kommando men går fot som en prins hele veien, helt balansert og avslappet, akkurat som jeg vil at han skal gå! Fire-fem tørrfórkuler er alt han får i løpet av runden vår. Altså, i motsetning til når vi går ut av porten hjemme - da går han ikke fot helt av seg selv, han må få beskjed om det - han har altså høyere forventning! Og det er kanskje ikke så merkelig, eller, rett og slett ikke merkelig i det hele tatt!! For, når vi går ut av porten hjemme er det enten for å "TRENE" eller gå tur (da har jeg jo med en eller tre andre hunder også). Når jeg Rudy og jeg går ut for å trene blir det jo gjerne en dummy eller tre å hente for han, I TILLEGG TIL fot, fot, fot og fot.
Så, i ettermiddag måtte det bli en ren fot-treningstur på han - og det må vi gjøre oftere OG på andre steder også!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar