fredag 6. mars 2015

Emma 10 år

I dag blir mitt elskede monster, frøken fjas, hunden bare Kari kan elske, 10 år. Det skrellet har gitt meg mange gleder og grå hår i løpet av sine 10 år! Emma er mest kjent av omverden for hunden som skriker og henger i klærne når hun hilser, i tillegg stjeler hun ALT hun kommer over, til stor frustrasjon for venner og treningskompiser. Hun er brukshund med fin-fine resultater, men har vært pensjonert de siste to åra, rett og slett fordi kroppen ikke er 100% lengre. Hun henger fortsatt med på de aller fleste turer også på ski og sykkel, og trives godt med det. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal si at jeg ønsker å ha henne med i mange år til, hun kan være en pest og en plage, men jeg elsker denne skithunden!
Gratulerer med dagen Emma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar