tirsdag 26. august 2014

Visterwood Sef Du, NM-bronse rundering!

Jeg bruker gjerne å si at den eneste som har like stor glede av mine prestasjoner og fremganger med hundene som meg selv, ja det er hundenes oppdrettere (nå gjelder ikke akkurat det med Emma), ingen andre bryr seg særlig mye! Nå har jeg også fått oppleve den gleden, og jeg fikk til og med være der og se det!
Gratulerer så mye Mette og Sef med bronse på NM i rundering!

For egen del ble plasseringen begredelig, men jeg er ikke misfornøyd med prestasjonen! Vi starta med lydigheta og den gikk helt greit helt til Ida tråkka feil eller sklei og ramla ned fra stigen, 20 poeng borte. Feltet var neste, og da alle i vår gruppe kom tilbake uten poeng var det jo ikke mye håp for en labrador heller. Helt merkelige forhold og Ida fant bare en apport, det var 60 nye poeng borte det. Ikke den helt store motivasjonen fra Hansen da vi skulle starte sporet. Ida gikk forholdsvis rett og fint ut på oppsøket, og da hun rimelig kjapt festa seg på spor pusha jeg henne for at vi ikke skulle få surr og usikkerhet - det var litt dumt, for det var bakspor... Men vi kom igjennom sporet med alle pinner og altså "bare" 24 poeng borte på oppsøket. Med 104 poeng "rett i dass" kan det jo ikke bli så bra plassering, 14 av 15 ser ikke bra ut på papiret liksom :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar