mandag 24. juni 2013

En fuktig helg

Ja, faktisk, for bløtere enn jeg var på fredag tror jeg aldri jeg har vært etter en tur. Emma fikk være med, hun gikk i flexi-line og jeg klarte å holde henne i trav det aller meste av turen. Ingen halting etterpå, bra!
Lørdag dro jeg tidlig avgårde på jakttrening med Ynni, og nok engang er det bare å konstatere at det er på tide å trene mer teknisk. Vi må øve høyre-venstre-ut og finsøk alle veier, men når Hansen skal få tid og overskudd til det gjenstår å se...
Søndag ble det spor på Ida, fremmedspor med kryssinger (av meg), skrekk og gru for et sporoppsøk, og nesten umulig å snu henne da det ble bakspor (lover jo ikke godt). Hun gikk et sånn passe greit spor, men det ble litt lite med pinner... Et felt måtte vi også prøve, har jo helt glemt å trene det nå igjen - men ingen panikk her, for det gikk helt fint. Em fikk også prøve seg på et felt, og jammen i meg bestod hun også - og ingen problemer med beinet etterpå. Får håpe det holder seg!!
Ingen halting på Em de siste dagene altså, og i dag har hun vært hos Rannveig, bitte litt rusk i venstre albue og håndledd (altså beinet som har vært problemet i det siste), men altså svært lite denne gangen.
Ida har fått hente noen tøyposer i dag, og ja, det var litt rusk i maskineriet - kanskje ikke så merkelig med tanke på at det er svært få tøyposer hun har henta siden i høst. Søndag var det altså bruksfelt og i dag jaktsøk - blir spennende å se om hjernen til lille sorte missil klarer å sortere det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar