fredag 21. juni 2013

Det går opp og ned...

...her i verden! Em har tatt det veldig rolig denne uka, trist, men sånn er det nå engang. Jeg tror det var padlinga som "tok" beinet hennes denne gangen. Jeg padla jo med dem både lørdag og søndag, og alt var bare bra på lørdag. Men på søndagens padletur kjørte jeg på litt de siste minuttene, da så jeg at hun ble hengende etter de to andre, og da vi kom på land stakk hun litt på beinet. Senere på kvelden var det veldig dårlig stelt, og hun tro nesten ikke ned. Uff, hun strekker jo ut skikkelig når hun svømmer, og det er klart, så mye har hun jo ikke belasta beinet på veldig lenge. Nå håper jeg bare at vi ikke har ødelagt for flere måneder framover igjen - og fysioterapeuten har flytta til Spania...
Jeg blir i fryktelig dårlig humør når Em ikke er bra, det er en like stor nedtur hver gang!
For å prøve å tenke på noe annet tok jeg med de to svarte frøknene og noen dummyer på myra tirsdag kveld - jeg bruker aldri å trene med begge på en gang, men siden Ida faktisk skal være med på NLM om ei uke kan det jo være kjekt at hun i alle fall har prøvd å hente en dummy eller to...
Gikk en runde og la ut noen områder og brukte de til å trene "klokka", hadde en mistanke om at Ynni skulle være bedre enn Ida på dette, men der tok jeg feil, og godt er vel det - for Ida har tross alt trent mye mer jakt enn Ynni! Fikk lagt inn noen "søk bakover" også, og tenk, nå så det ut til at Ynni har fått en viss forståelse, herlig! Ida har derimot ikke forstått dette, og det er jo ikke så merkelig - vi har faktisk aldri gjort det tidligere!

Ida har gått et par spor denne uka også, og altså, ja, hun går veldig mye bedre spor enn tidligere - men det er i lav vegetasjon! Gårsdagens spor i veldig høy lyng gikk ikke akkurat som jeg skulle ønske. Har en følelse av at vi skal få store problemer med å komme oss igjennom et B-spor i sånt terreng - og det er jo nettopp i sånt terreng spora skal gå... Pinner ble det heller dårlig med også, uff!!

1 kommentar:

  1. Liker ikke å lese om Emma! Håper virkelig hun raskt blir bra igjen og at det holder seg bra nå.

    SvarSlett