søndag 17. juni 2012

Spor og trim...

... er unnagjort, nå er det snart avgårde for jakttrening!
La ut to spor til Ynni i dag, ett på det jordet som viste seg å være litt vanskelig i går, der de mest sansynlig hadde kjørt med "pakkemaskin" dagen før, og ett på "firkløverjordet" der det gikk fint i går kveld. Det første sporet ble 30-40 minutter gammelt og gikk vesentlig bedre enn i går, flink Ynni fikk med seg alle pinner også! Det andre sporet ble drøyt halvannen time gammelt og gikk også ganske så bra - men ikke så bra som i går kveld. Litt utfordringer hadde det også, jeg hadde nemlig gått med høyrefoten på en grusvei og venstrefoten på jordet en liten strekke. Morsomt med sånne utfordringer, det koster litt for en liten hjerne og hun missa en pinne som lå der. Forholdsvis godt fornøyd med liten Ynni som ikke har så veldig mange spor på samvittigheten. Men at hun bruker alle, absolutt alle musklene i kroppen når hun går spor, ja se det liker jeg jo ikke da. Må gjøre noe med det, men foreløpig tror jeg at jeg skal henge på og holde igjen så godt jeg kan - så får vi gripe fatt i muskelbruken til vinteren...
Og siden frøkna bruker så mye muskler på spor var det jo greit å la henne være igjen hjemme da jeg dro på sykkeltur med de andre to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar