onsdag 20. juni 2012

Sen trening

Når man ikke kommer i gang med trening før klokka er nærmere halv ti på kvelden, ja da sier det seg selv at det fort kan bli veldig seint - særlig når ikke alt fungerer som det skal! Og nei, det gjør det virkelig ikke om dagen, Ida og jeg er liksom ikke på nett i det heletatt. Jeg har ikke klart å få bukt med snurrene hennes, jeg blir frustrert og hun snurrer bare mer - og ender til slutt med å sitte på rumpa. Nå har Ida en veldig søt rumpe, så jeg vil gjerne se den når hun drar avgårde etter apporter :-) Nå må jeg prioritere Ida de neste dagene, for det vi fremviste på trening i går var virkelig bedrøvelig.

Det ble altså Ida sin tur i dag også. Ynni fikk et kort spor og Emma en sykkeltur - så var det jammen i meg kveld igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar