søndag 10. juni 2012

LP-stevne

Jupp, da var det vel overstått! Egentlig fint å komme i gang med Ynni, jeg har fått et lite spark bak og kjenner at jeg kanskje kan komme til å kline til med et D-spor også i løpet av året.
Som noen sikkert har fått med seg, bråbestemte jeg meg fredag ettermiddag for å høre om det var mulig å få starte med Ida også - og de var svært så velvillige de arrangørene, så det fikk vi! Eh, ok, Ida fikk en liten treningsøkt på fredag og to i går, det var en hel del rusk å ta tak i, så jeg kjente vel at det kanskje var et par dager for tidlig å starte i dag, men skitt au! Hun er rufsete i alle øvelser, og det er jo bare min skyld - ja, jeg angrer VELDIG på at jeg gjorde en "snabbinnlæring" av alle momenter for et par år siden. Og nå er det altså ett helt år siden sist vi lekte oss med litt LP-trening. Men hun var glad og fornøyd min lille Ida. Hun fikk 8.5 på tannvising, 10 på fellesdekk, 8.5 på lineføring, 7 på dekk fra holdt, 7.5 på innkalling, så kom 0'en (som noen mener jeg kunne ha berga om jeg ikke hadde avbrutt øvelsen selv), 8 på hopp, 10 på avstand og 9 i helhet. 156 poeng og fattige 4p fra 1. pr.
Med Ynni har jeg vært litt mer nøye med innlæringen kan man si, jeg har gjort så godt jeg har kunnet og det så ut til å lønne seg det :-) Det ble 10 på tannvising og fellsdekk, 9 på lineføring (som var MYE bedre enn Idas 8.5), 10 på dekk fra holdt, 8.5 på innkalling (hun syntes det var litt ubehagelig med dommeren som kom bak henne), 9 på stå under marsj, 10 på hoppet, 9.5 på avstand og 9.5 i helhet. 189.5 poeng, en flott 1. premie og til og med 1. plass!
Mette og Sef gikk fin-fin lydighet, men Sef reiste seg opp på fellesdekken akkurat i det tiden var ute. Det ble en 2. premie på dem. Marianne og Cari gikk også fin-fin lydighet, men de var uheldige med hoppet og nulla der, kun 1.5p fra 1. premien - så ergerlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar