fredag 10. juni 2011

Lydighescup 2010/2011

I fjor høst bestemte jeg meg for å være med på lydighetscupen med Ida. Hun hadde jo absolutt ingen lydighetserfaring men er jo normalt en ganske så hverdagslydig hund - ligg, sitt, kom, ja til og med hopp og gå pent var jo noe hun kunne, så det burde jo i det minste gi litt poeng tenkte jeg! Men, å gå i Rekrutt (som er en blanding av Bronsemerket og kl. 1 øvelser) ville jo ikke gi noen som helst utfordring tenkte jeg og meldte like godt på i Videregående (en blanding av kl. 1 og 2 øvelser). Og ja, vi trena faktisk litt i fjor høst - hva trening angår siden snøen kom kan jeg bare si at det har nesten vært lik null....
Men min lille jakthund gjør som regel så godt hun kan og denne gangen var det godt nok til å vinne hele cupen i den Videregående klassen!


Bildet er det Tommy Grundvik som har tatt - Emma er med fordi hun vant Avansert (en blanding av kl. 3 og Elite). Reidun og Whisky som også er med på bildet vant Rekrutt! 

2 kommentarer:

  1. Grattis igjen til dere! :-)
    Du får komme deg ut å starte litt ofesielt i Lp også. ;-)

    SvarSlett
  2. Ja kom deg ut og start LP Kari ;-)
    Grattis med seierene !

    SvarSlett