tirsdag 20. oktober 2015

Juhu, opprykk!

Ynnis runderingsøkt nummer 17 på lørdag, og denne dagen gjorde vi det liksom på ordentlig - vi dro til Tønsberg og starta klasse C-rundering. Og Ynni leverte hun! 9.5 på runderinga, 9 i feltet og fin lydighet, 610 poeng og opprykk til B. Og det var så morsomt å gå med henne i runderinga, en herlig følelse, tror jeg kan glede meg til fortsettelsen!

Søndag var vi bare tre stykker som kunne trene rundering, det er litt knapt, men med våre knall oransje luer, radioer og gode vilje gikk det helt fint! Det flyter fint på med Ynni, og jeg syntes det er fryktelig kjedelig at jeg ikke får mulighet til å starte henne i B i år!

Søndag var det også tid for jakttrening for den store lille mannen. Jeg trener jo ikke så fryktelig mye med han, men den lille treningen som gjøres blir jo stort sett bare meg og han. Når jeg har mulighet vil jeg da gjerne trene med medhjelpere, både kaster og skytter, og det fikk vi til - herlig!

Ellers har Ynni løpetid, tror hun er på dag 16 eller noe, Rudy får så hatten passer så fort han gjør tilnærmelser - mens de kastrerte BC'ene vi kjenner har sluppet til lenge allerede. Naturen er forunderlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar