tirsdag 2. juli 2013

Spor

På mandag skulle jeg ta tak i pinneproblematikken som bare er blitt større og større hos Ida etterhvert som sporene har blitt lengre. Ja for tenk, hun var da så flink til å finne pinner da vi bare gikk sånne korte spor. Men nå, drøye to måneder senere legger hun igjen hele hogstfelt bak seg!
Som tenkt så gjort, merka hver eneste pinne, stoppa henne og forklarte at hun hadde gått over - og det var ikke få hun hadde planer om legge igjen kan jeg love. Tror hun fant 5-6 stykker av 16... Da vi kom til den ørtende pinnen syntes Ida at nok fikk være nok - spor hadde hun ikke særlig lyst til å gå!
Ja, ja, liten Ida er førermyk, og Hansen hadde tydeligvis litt problemer med å forklare hva hun forventet!
Så da måtte det bli spor igjen i dag da, med mange pinner! Og tenk, i dag ble resultatet en smule annerledes. Har jeg forklart meg rett eller la jeg for lette pinner?

Måtte også teste et feltsøk med det nye dekkenet på, og det virka!

Em var også klar for feltsøk, hun har jo nok engang vært helt uten noen form for trening de siste 14 dagene - så jeg kan trygt si at hun nøt å springe rundt i skogen og lete etter dingser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar