torsdag 6. juni 2013

Rundering...

Ja, det er helt sant! Em har rundert for første gang på mange måneder. Hvorfor? Tja, for det første var det bare to av våre "tidligere" treningskompiser som hadde mulighet til å rundere denne dagen, og som kjent, to er litt lite for å trene rundering. I tillegg kjenner jeg at jeg ikke klarer å trimme Emma godt nok til at hun skal få kondis bare ved å jogge og sykle med henne. Hun har jo som kjent sin helt egen stil når vi sykler og jogger. Hun henger etter (ja tidvis har jeg faktisk stram line - bakover) og traver bare i sitt tempo. Så fort jeg øker tempoet slår hun over i en gangart som jeg absolutt ikke kan forestille meg at kan være bra for henne - hun springer i pass... Helt utrolig, og jeg klarer ikke å få henne til å galoppere en eneste meter. Så jeg tenkte, med litt rundering en gang i blant vil hun kunne bevege seg mye friere og i tillegg er det jo ganske god kondisjonstrening. Som tenkt, så gjort. Blir spennende å se hvordan kroppen hennes ser ut i morgen!!
Ida har fått sin porsjon med fremadsending - det er et langt lerret å bleke, men vi jobber nå på, steg for steg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar