onsdag 20. februar 2013

Emma er bedre,

...takk og lov! Jeg blir jo rimelig frustrert, og det gjør nok Emma også, om hun skal være helt i ro i flere dager - så vi har gått flere småturer hver dag, og økt gradvis. Søndag syntes jeg det så ut til at hun nærmest var haltefri, da tok vi også en veldig kort sykkeltur i tillegg til rusleturene våre. Bare rolig, men litt større fart på travet enn det vi klarer når jeg går med henne. Mandag gikk vi en litt lengre tur, og siden det fortsatt så ut til at det var sykkelføre ble det også en kort sykkeltur. Og endelig, i går fikk hun være med på skitur igjen! Det var veldig skarpt og raskt føre. Holdt litt igjen og tok det med ro så det ikke skulle gå alt for fort for henne, hun fikk være med på første runde og så gå i bilen. Så kunne vi andre kjøre på litt mer på andre runden! Nå er det bare å krysse fingre og tær for at jeg klarer å holde henne haltefri framover!

De to svarte frøknene fikk kjørt seg i går, tror vi hadde en snittfart på andre runden på rundt 16 km, og de bare gikk og gikk. Herlig!
Det som ikke var fullt så herlig var at 160 kilo hundemat ventet på meg - litt jobb, men nå er alt i fryseren og hundene har mat noen uker til!
20kg ferdig delt og klar til å stappes i poser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar