søndag 15. mai 2011

Da har hele...

...monsterbanden reist - bare frøken Ynni igjen her sammen med de to frøknene fres. Nå får vi se om det kan bli litt fres på Ida sin trening framover også! 
Mandag fikk Ida seg et stikk over øyet og hovna opp, hun måtte bli hjemme fra sykkeltur... Tirsdag så det ut til å gå over utover dagen og hun fikk være med på fellestrening - aj, aj, aj, ikke mye å skrive hjem om! Onsdag så alt bra ut, men på torsdag klødde hun noe fryktelig i/rundt øyet så jeg dryppa med Fusithalmic, og har gjort det et par dager, nå ser det ut til å ha blitt bra igjen, da er det vel bare å krysse fingre og tær for at det er det også. Kanskje, kanskje det blir en liten treningsøkt på Ida i dag - det er basic, basic, basic som må kjøres her etter mange måneder med kun skiturer og barselpermisjon!
Gleder meg til å komme i gang med den lille. Miljøtrening og sosialisering med hverdagslydighet er prioriteringen nå i starten. Til hverdagslydigheten hører innkallingen (jeg må jo legge om fra jaktfløyte som jeg brukte på valpene ved mating og til gjeterhundfløyte), venteøvelser i alle varianter samt litt smått sitt og snart også sitt og bli. Det er slitsomt men herlig med valp!
Sef resite allerede på onsdag, han omtales som en liten herlig krabat som i starten var våken mange ganger pr. natt. Han har hatt stor appetitt men ble litt løs i magen de første dagene.
På fredag reiste Trafford og rapporten fra dem var at turen hjem gikk bra, nå er jeg spent på å høre hvordan det har gått videre.
Sent i går kveld reiste Cari og hun fotfulgte Marianne da de kom hjem - og ja, det er akkurat sånn jeg har kjent Cari fram til nå.
Gleder meg til ytterligere rapporter fra mine tre små hjertebarn - altså, den tidligere omtalte monsterbanden ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar