onsdag 25. mars 2020

Hva skal det bli av Fender mon tro?

Jeg aner ikke! Derfor driver vi med litt av hvert.
Jeg har jo sagt at det er veldig vanskelig å kombinere jakt og bruks, nå skal jeg bevise (eller motbevise) det. Det blir i første omgang å legge et lite grunnlag for bruksøvelsen spor og alle lydighetsøvelsene. Så får jeg kjøre på med jakta og evt. omskolere til runderingshund - det har jeg i det minste bevist tidligere at går veldig bra!
Så nå pusles det med sitt, ligg, posisjon og apportering, og ja, det meste av det har man vel også bruk for i jakta. Så var det sporet da, har bestemt meg for å prøve å holde ut godbitspor - om det ikke tipper helt, sånn som det har gjort for alle de andre jeg har prøvd det med. Foreløpig går det ganske rolig for seg, så jeg får holde ut.

Byr på et par filmer av Fender som går spor, onsdag og søndag som var, og Muskat er med! Onsdag
Søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar