onsdag 1. mai 2013

Men så...

...ble det spor tre dager på rad! Jippi sa Ida, men fytti så sliten hun blir - hun bruker HELE seg og er MEGET hektisk, kanskje ikke så merkelig at man blir sliten da...
I går gikk vi et spor oppe ved klubben, ble ikke så mange pinner da :(
I dag fikk vi et fremmed-spor, ble sendt ut på egenhånd og måtte klare oss selv. Hun slo ikke engang på sporet i oppsøket - vi må ha flere fremmede oppsøk!! Første halvdel av sporet gikk ganske fint, eller, i alle fall i forhold til hva jeg kan forvente av frøken Hektisk. Men så fikk vi motvind, og hjelpes! Aller helst vil hun kaste seg i det, men når jeg holder igjen og vil at hun skal ha nesa i bakken, ja da blir det litt kræsj. Hun kommer tilbake til meg og blir gjerne stående en stund med tunga laaaangt nede på knea! Jaja, bare å trene på :)
Fridag midt i uka skulle man hatt hver uke!!
I dag har vi nemlig rukket over en hel masse. Til og med Ynni har fått trene i dag, et par timer ute på jordet bare hun og jeg, herlig. Og siden jeg nesten ikke har trena høyre-venstre-ut med Ynni var det jo på tide å ta en liten økt. I dag ble det ut, ut, ut, ut og mer ut + et par høyre. Herlig, hun kjennes ganske så sansa og fin når det bare er oss to, så nå ser det ut til at jeg kan begynne å trene litt mer detaljer med henne, jada, være forsiktig, JA!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar