tirsdag 2. oktober 2012

Og frøken gullegul da?

Ja, jo, tanken var jo å starte rundering i helga, jeg gleda meg til og med! Men fredag kveld, etter at vi kom hjem fra sykkeltur så det ut til at Emma halta, og jeg hadde ingen ide om hvorfor. Mystisk! Siden det ikke var bedre på lørdag valgte jeg å trekke meg fra søndagens konkurranse, dritt!! Søndag var hun noe bedre, og det var faktisk utrolig deilig - da kan man liksom konkludere med at hun sikkert bare har "skada" seg. I går hadde vi time hos godeste kiropraktor Rannveig, hun gikk igjennom kroppen til gullegul og fant ikke mye å sette fingeren på - fantastisk HERLIG! Men noe smått var det i venstre håndledd, og det fikk litt ekstra behandling denne gangen. Det er jo omtrent akkurat et halvt år siden hun fikk seg en smell i høyre håndledd - mulig at dette begynner å bli et svakt punkt i en ellers så smidig kropp. Bare rusletur i går, så får vi se an hvordan kroppen ser ut når jeg kommer hjem fra jobb i dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar