fredag 23. august 2019

Norgesmester rundering og bronse spor.


Etter fire treninger og en konkurranse i år går min fineste Ynni bort og blir Norgesmester i rundering. Ja, det er litt urettferdig med tanke på de få treningstimene som er lagt ned, men ikke mindre overraskende og morsomt for meg!


Ynni bare elsker å springe, jo fortere det går på sykkel, jo artigere syntes hun det er. Og med mat som belønning kan hun gjøre hva som helst - utenom å plukke pinner i sporet. Om Ynni hadde gått dette sporet alene ville det ikke blitt mye poeng igjen....



Med disse resultatene på NM var vi kvalifisert til Nordisk Mesterskap både i spor og rundering - men jeg valgte å ikke melde min interesse, og takket nei til å delta etter seieren i rundering.
Hvorfor?
Motivasjonen er ikke helt på topp, og jeg syntes ikke NoM er så motiverende.
Når man skal stille for et landslag forventes det at man er godt forberedt, jeg vil ikke ha presset på meg til å måtte trene. Jeg trener om jeg har tid, lyst, mulighet og glede av det.
Jeg ønsker det norske laget lykke til på NoM, og satser på at de koser seg og har stor glede av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar