lørdag 20. oktober 2012

Regn, regn og atter regn!

Men den som gir seg er en dritt! I dag har jeg virkelig trossa regnet - først en treningsøkt med de to svarte på jordet her hjemme, så en sykkeltur med Em og Ida og helt til slutt en treningsøkt sammen med Marianne. Og så lenge man har nok regntøy går det jo bra! Jeg bruker gjerne Bergans buksa under og en billig regnbukse på utsiden - det funker veldig bra! Det samme gjør jeg med regnjakker, ei tynn regnjakke innerst og en litt tjukkere på utsiden. Varm og tørr!

På treningsøkta med Marianne fikk Ida være med, vi kasta nemlig litt markeringer i tillegg til lange utsendinger til områder de hadde vært med å legge. Og nei, markeringer tør jeg fortsatt ikke prøve med lilleville - hun fikk derimot komme ut alene etterpå. Da var Marianne og Gunda forstyrrelser for oss, de gikk og la ut tennisballer på et par områder som Ynni fikk se, så ble det mest fot, sitt og ro! En fin-fin trening både for Ynni og Ida - ja og for Cari selvfølgelig!

I tillegg har "border'n" Sef vært på MH-test i dag - og så vidt jeg vet har det gått fin-fint. Herlig, da er han klar for å starte bruks også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar